4 maj 2013

Skissutmaning hos Fancy Pants

Denna månad har Fancy Pants en jätteläcker skiss som utmaning i deras blogg.
Jag ville såklart vara med och tävla!
Skissen passade perfekt till Fancy Pants-papprena ur serien The Good Life, dags att plocka fram dem och skapa!

This month Fancy Pants have the perfect sketch as a challenge in their blog.
Of course I took on the challenge!
The sketch was perfect for using the papers from The Good Life, time to take them out and get started!


Jag kombinerade pappersremsorna med washitejp i liknande färger och mönster.
Kan du se vad som är vad? ;-)

I combined strips of paper with washitape i similar colors and patterns.
Can you see which is which? ;-)



Jag gjorde små halvpärlor med hjälp av Pearl Maker. Bra uppfinning!


Mina favoritblommor just nu! Filtblommor som jag beställt på nätet.
I mitten sitter en brad från The Good Life-kitet.

 Några bitar av kakservetter/doilys måste ju vara med!


1 kommentar:

Pamela sa...

LOVE this!!!! Fabulous job with the sketch!!! :)